duminică, 24 mai 2009

Mazzy Star

Intrerupem programul obisnuit de review-uri pentru un scurt moment de inspiratie.

Astazi cand ma uitam la un episod din House MD ma gandeam la modul in care regizorii reusesc sa imprime tristetea sau dramatismul dintr-un final de episod sau de sezon. Am ajuns la concluzia ca desi actiunea poate fi dramatica, starea telespectatorilor nu este asa usor atinsa de o intamplare trista despre care stiu ca nu este reala. Deci trebuie sa mai fie un element, cel mai puternic element, care sa imprime senzatia aceasta. Raspunsul l-am gasit la sfarsitul episodului in melodia Into Dust interpretata de artista Mazzy Star (o domnisoara de care nu am auzit niciodata pana acum). Aceasta melodie transpune cat se poate de vivid epilogul acelui episod. Nu am putut sa ma abtin si am cautat intregul album si il ascult incontinuu. Sunt fascinat de el. Va recomand sa ascultati aceasta melodie, care in afara de sentimentele transmise in contextul serialului, este foarte placuta si linistita pentru o ascultare de zi cu zi.

Mazzy Star - Into dust


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu